GROEI MET ONS MEE

Supply Chain Manager

Supply Chain Manager

Als Supply Chain Manager ben je verantwoordelijk voor het logistieke proces rondom inkomende en uitgaande goederen in onze warehouses. Je bent de spil tussen onze operationele afdelingen (warehouse & transport), klanten en externe stakeholders (Douane, KCB en externe keurbedrijven). Hierbij geef je direct leiding aan 5 ordermanagers en enkele parttime medewerkers. Het operationele bedrijfsproces betreft een operatie met een 365 – 24/7 karakter. Jouw afdeling Order Management is actief tussen 07:00 uur en 19:00 uur en op zaterdagochtend, incidenteel op andere tijden en zon- en feestdagen. In deze functie is het van belang dat je nu en dan afwezigheid (met name bij vakanties en ziekte) van de ordermanagers kunt opvangen

Je bent verantwoordelijk voor de meest efficiënte en ongestoorde voortgang van het logistieke proces. Je coördineert de werkzaamheden binnen de afdeling en draagt zorg voor het behalen van de afgesproken doelen op het gebied van kwaliteit, productiviteit en rendement van de logistieke bedrijfsprocessen. Je bent eveneens eindverantwoordelijk voor een juiste facturatie van alle warehouse en logistieke activiteiten. Daarnaast heb je een belangrijke rol bij implementaties van nieuwe klanten én werk je constant aan procesverbeteringen bij bestaande klanten

Je geeft sturing aan de vertaling van de organisatiedoelstellingen naar een afdelingsplan, door het stellen van concrete doelen en acties voor de onderliggende afdeling. Maar heb je ook veel contact met interne afdelingen (warehouse/transport) en met externen zoals klanten en andere stakeholders. Vanuit de klantwensen en eisen maak jij de vertaalslag intern naar optimale en efficiënte opslag en goederenstromen met de daarbij behorende inrichting van de ICT-processen & facturatie. Je bent continu gericht op een zo slim mogelijke goederenstroom voor alle betrokken partijen waarbij de directie gevraagd en ongevraagd verbeteracties van de bedrijfsvoering verwacht.

Verantwoordelijkheden

  • Leiding geven aan het logistieke proces en de Order Managers.
  • Zorg dragen voor efficiënte goederenstromen met bijbehorende inrichting van het WMS en met een hoog service level.
  • Sturing geven aan afdelingsprocessen en doelen behalen op het gebied van kwaliteit, productiviteit en rendement.
  • Vertaling van organisatiedoelstellingen naar afdelingsplannen.
  • Coördineren van interne en externe communicatie met stakeholders.
  • Eindverantwoordelijkheid voor correcte facturatie van logistieke activiteiten.

Gewenste vaardigheden en ervaring

  • HBO werk- en denkniveau in logistiek, bedrijfskunde of bedrijfseconomie.
  • Uitstekende communicatie- en leiderschapsvaardigheden.
  • Ervaring met applicaties en automatiseringspakketten zoals WMS.
  • Inzicht in operationele, administratieve en bedrijfseconomische processen.
  • Sterk in plannen, organiseren en coachen.
  • Pro-actief en probleemoplossend vermogen.
  • Kostenbewust én klantgericht.

Als werkgever bieden wij

  • Zelfstandige rol in een succesvol en duurzaam bedrijf.
  • Marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Fijne werksfeer binnen een enthousiast team van ruim 300 collega’s.
  • Mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en een goede pensioenregeling.

Interesse gewekt?
Solliciteer eenvoudig online en wij nemen snel contact op voor een kennismakingsgesprek. Voor direct contact, laat een terugbelverzoek achter of stuur je vragen naar sandrasmits@kivitsdrunen.nl

Ordermanager

Ben jij gericht op het maximaliseren van klanttevredenheid bij de orderverwerking en ben je graag een spin midden in het web? Dan is de functie van ordermanager wellicht iets voor jou.

Voordelen

  • Eigen verantwoordelijkheden
  • Zelfstandige functie
  • Ontwikkelmogelijkheden
  • Fijne werksfeer

Als ordermanager ben je dagelijks verantwoordelijk voor het soepel verlopen van het orderverwerkingsproces voor onze klanten, zowel voor de inkomende stromen, de uitgaande de stromen als interne processen zoals in- en ompakken. Je richt je op het beheren van de orderstroom door onze magazijnen en streeft naar een hoge klanttevredenheid. Je bewaakt de voortgang van het proces en onderhoudt nauw contact met verschillende belanghebbenden, zowel intern als extern. Je bent in staat om effectief te communiceren met al deze partijen en werkt klant- en resultaatgericht. We verwachten ook dat je proactief nadenkt over het verbeteren en optimaliseren van de afdeling en de processen.

Jouw taken/verantwoordelijkheden

  • Administratieve verwerking van orders in ons geautomatiseerde WMS-systeem.
  • Klantcontact via e-mail of telefoon en verstrekken van juiste informatie over orders en voorraadbeheer aan klanten.
  • Coördinatie van de aankomst van containers van onze klanten, in samenwerking met onze eigen transportafdeling en externe transporteurs.
  • Onderhouden van contacten met interne en externe belanghebbenden, zoals keuringsinstanties, douane, chauffeurs, warehousemedewerkers, enz.
  • Registratie van douane-entrepotverloop en signalering van eventuele douane-gerelateerde zaken.
  • Bereidheid om zowel op onze locaties in Elshout als in Waalwijk te werken.
  • Beschikbaarheid om tijdens drukke seizoenen minstens één keer per maand op zaterdagochtend te werken.

Dit krijg je!  

  • Een fijne werksfeer met veel vrijheid. 
  • 13 keer per jaar salaris.  
  • Een goede beloning conform CAO en ervaringsjaren. 
  • Toeslagen voor weekenden en feestdagen worden uitbetaald conform CAO. 
  • 8% vakantiegeld van je brutoloon. 
  • Een goede pensioenregeling. 
  • De mogelijkheid op een vast dienstverband. 
  • Een unieke ervaring bij een familiebedrijf. 
  • Een kantoorgym met personal trainer en sportavonden. 
  • Vers fruit op kantoor. 
  • Personeelsfeestjes. 
  • Doorgroeien? Dat kan zeker. 
  • Oftewel: de ideale baan

Dit kun je! 

  • Je hebt een goed begrip en kunt goed omgaan met mensen.
  • Je doorziet snel het proces, signaleert een eventueel knelpunt en lost dit op.
  • Je bent nauwkeurig en kunt zelfstandig werken, maar hebt ook een teamgerichte instelling met aandacht voor gezamenlijke doelen.
  • Je bent proactief, flexibel, klantgericht en kunt prioriteiten stellen.

Crossdock Manager Nacht

Run Kivits Drunen in de nacht! Jij neemt ‘s nachts de touwtjes in handen tijdens de volledige crossdock operatie. In onze dynamische omgeving ben jij op je best wanneer anderen slapen. In vier dagen tijd (maandag- tot en met donderdagnacht) werk jij fulltime. 

Dit ga je doen! 

  • Aansturen van de dagelijkse goederenstroombehandeling in de crossdock operatie op een efficiënte en effectieve manier. 
  • Verantwoordelijk voor het laden en lossen van alle vrachtauto’s (100-150 stuks, gemiddeld 4.000 pallets per nacht) en het bewaken van de deadlines in het laad- en losproces. 
  • Opstellen en aanpassen van laadplannen tijdens het proces in de nacht. 
  • Aansturen van een groep van 3 tot 4 rangeerders en samen met de Logistiek Supervisor Crossdock stuur jij 10 tot 30 expeditie medewerkers aan. 
  • Anticiperen op ad-hoc situaties en snelle oplossingen bedenken en implementeren. 
  • Nauwe samenwerking met Logistiek Supervisor Crossdock Nacht om het operationele proces te volgen en expeditie medewerkers aan te sturen. 

Dit krijg je! 

  • Een fijne werksfeer met veel vrijheid. 
  • 13 keer per jaar salaris.  
  • Een goede beloning conform CAO en ervaringsjaren. 
  • Toeslagen worden uitbetaald conform CAO. 
  • 8% vakantiegeld van je brutoloon. 
  • Een goede pensioenregeling. 
  • De mogelijkheid op een vast dienstverband. 
  • Een unieke ervaring bij een familiebedrijf. 
  • Een kantoorgym met personal trainer en sportavonden.
  • Een persoonlijke behandeling; bij ons ben je een persoon en geen nummer. 
  • Personeelsfeestjes. 
  • Vers fruit in de kantine. 
  • Alle ruimte voor eigen initiatief. 
  • Oftewel: de ideale baan! 

Dit kun je! 

  • Analytisch sterk en in staat om het complete crossdock proces te overzien. 
  • Resultaatgericht en een groot verantwoordelijkheidsgevoel. 
  • Goede leiderschapsvaardigheden en sociale vaardigheden. 
  • Communicatieve vaardigheden om effectief te kunnen communiceren met het team. 
  • Goede beheersing van zowel de Nederlandse als de Engelse taal. 
  • Proactief zijn en snel knelpunten in het proces ontdekken. 
  • Flexibel zijn en goed kunnen werken in de avond en nacht. 

Kivits Drunen is het fundament van de Kivits Logistics Group. In het inmiddels meer dan 75-jarig bestaan groeide de van oorsprong groothandelaar in AGF uit tot een full service logistiek dienstverlener. Met de komst van de derde generatie in het familiebedrijf werd de focus verlegd naar een breed palet aan klanten; van lokale boeren tot aan grote supermarktketens. Ieder product dat temperatuur-kritisch met de juiste zorg naar consument zijn weg wil vinden, begeleidt Kivits Drunen. Kivits Drunen streeft naar duurzame en langdurige relaties met medewerkers en klanten. Meer informatie over Kivits Drunen vind je op kivitsdrunen.nl en werkenbijkivits.nl. 

Chauffeur Waalwijk

Dit ga je doen! 

  • Jij vervoert goederen tijdens mooie ritten. Waarheen? Binnen Nederland en België. 
  • Jij zorgt ervoor dat iedereen een ruime keuze heeft tijdens het doen van de dagelijkse boodschappen. 
  • Wanneer je dit doet? Dat is helemaal aan jou! We gaan graag met jou in gesprek over de mogelijkheden.  

Dit krijg je! 

  • Een fijne werksfeer met veel vrijheid. 
  • 13 keer per jaar salaris.  
  • Een goede beloning conform CAO en ervaringsjaren. 
  • Toeslagen voor weekenden en feestdagen worden uitbetaald conform CAO. 
  • 8% vakantiegeld van je brutoloon. 
  • Een goede pensioenregeling. 
  • De mogelijkheid op een vast dienstverband. 
  • Een unieke ervaring bij een familiebedrijf. 
  • Een kantoorgym met personal trainer en sportavonden. 
  • Een wagen met een ruime cabine voor extra comfort; wij werken alleen met kwalitatief goed en modern materiaal.  
  • Je krijgt een elektrische pompwagen mee: daardoor wordt het laden en lossen een stuk gemakkelijker.  
  • Een persoonlijke behandeling; bij ons ben je een persoon en geen nummertje. 
  • Personeelsfeestjes. 
  • Vers fruit in de kantine. 
  • Alle ruimte voor eigen initiatief. 
  • Oftewel: de ideale baan! 

Sinds 2018 zijn wij begonnen met het monitoren van onze chauffeurs. De beste chauffeur en de beste stijger worden iedere maand beloond met een prachtige award en een cadeaubon! Het rijgedrag wordt gebaseerd op basis van een aantal criteria. Word jij de beste chauffeur bij Kivits Drunen?

Dit kun je! 

  • Jij bent in het bezit van een CE-rijbewijs en geldige Code 95. 
  • Jij hebt relevante werkervaring. 
  • Je bent stressbestendig en flexibel. 
  • Jij hebt een representatieve houding, zowel als persoon als in het verkeer. 
  • Jij beheerst de Nederlandse taal. 

Crossdock Medewerker Nacht

Dit ga je doen! 

  • Jij zorgt voor het laden en lossen van onze vrachtwagens. Zo kunnen onze vrachtwagenchauffeurs op tijd vertrekken! 
  • Jij zorgt ervoor dat iedereen een ruime keuze heeft tijdens het doen van de dagelijkse boodschappen. 
  • Jij werkt dagelijks van 16:00 tot 04:00 uur. 

Dit krijg je!  

  • Een fijne werksfeer met veel vrijheid. 
  • Goed onderhouden en modern materiaal. 
  • 13 keer per jaar salaris.  
  • Een goede beloning conform CAO en ervaringsjaren. 
  • Toeslagen voor weekenden en feestdagen worden uitbetaald conform CAO. 
  • 8% vakantiegeld van je brutoloon. 
  • Een goede pensioenregeling. 
  • De mogelijkheid op een vast dienstverband. 
  • Een unieke ervaring bij een familiebedrijf. 
  • Een kantoorgym met personal trainer en sportavonden. 
  • Vers fruit op kantoor. 
  • Personeelsfeestjes. 
  • Doorgroeien? Dat kan zeker. 
  • Oftewel: de ideale baan! 

Dit kun je! 

  • Je hebt praktisch inzicht en bent stressbestendig. 
  • Je beheerst de Nederlandse of de Engelse taal. 

Bakwagenchauffeur

Dit ga je doen! 

  • Jij rijdt iedere werkdag de ultieme roadtrip door Nederland. 
  • Jij komt in de mooiste steden en manoeuvreert moeiteloos in smalle straatjes. 
  • Jij zorgt ervoor dat iedereen een ruime keuze heeft tijdens het doen van de dagelijkse boodschappen. 
  • Iedere avond kom jij thuis met een ander verhaal. Je ontmoet veel nieuwe mensen waarmee je samenwerkt! 
  • Hoe laat? Je start tussen 4:00 uur en 6:00 uur en je bent klaar met werken tussen 17:00 en 19:00 uur. 

Dit krijg je! 

  • 13 keer per jaar salaris.  
  • Een goede beloning conform CAO en ervaringsjaren. 
  • Toeslagen voor weekenden en feestdagen worden uitbetaald conform CAO. 
  • 8% vakantiegeld van je brutoloon. 
  • Een goede pensioenregeling. 
  • De mogelijkheid op een vast dienstverband. 
  • Een unieke ervaring bij een familiebedrijf. 
  • Een kantoorgym met personal trainer en sportavonden. 
  • Een wagen met een ruime cabine voor extra comfort; wij werken alleen met kwalitatief goed en modern materiaal.  
  • Je krijgt een elektrische pompwagen mee: daardoor wordt het laden en lossen een stuk gemakkelijker.  
  • Een persoonlijke behandeling; bij ons ben je een persoon en geen nummertje. 
  • Vrijheid en zelfstandigheid met weinig tot geen wachttijden! 
  • Personeelsfeestjes. 
  • Vers fruit in de kantine. 
  • Alle ruimte voor eigen initiatief. 
  • Oftewel: de ideale baan! 

Dit kun je! 

  • Jij bent in het bezit van een C-rijbewijs en geldige Code 95. 
  • Jij hebt relevante werkervaring. 
  • Je bent stressbestendig en flexibel. 
  • Jij hebt een representatieve houding, zowel als persoon als in het verkeer. 
  • Jij beheerst de Nederlandse taal. 

Sinds 2018 zijn wij begonnen met het monitoren van onze chauffeurs. De beste chauffeur en de beste stijger worden iedere maand beloond met een prachtige award en een cadeaubon! Het rijgedrag wordt gebaseerd op basis van een aantal criteria. Word jij de beste chauffeur bij Kivits Drunen? 

LZV Chauffeur

Dit ga je doen! 

  • Jij vervoert goederen tijdens mooie ritten. Waarheen? Binnen Nederland en België. 
  • Jij zorgt ervoor dat iedereen een ruime keuze heeft tijdens het doen van de dagelijkse boodschappen. 
  • Wanneer je dit doet? Dat is helemaal aan jou! We gaan graag met jou in gesprek over de mogelijkheden.  

Dit krijg je! 

  • Een fijne werksfeer met veel vrijheid. 
  • 13 keer per jaar salaris.  
  • Een goede beloning conform CAO en ervaringsjaren. 
  • Toeslagen voor weekenden en feestdagen worden uitbetaald conform CAO. 
  • 8% vakantiegeld van je brutoloon. 
  • Een goede pensioenregeling. 
  • De mogelijkheid op een vast dienstverband. 
  • Een unieke ervaring bij een familiebedrijf. 
  • Een kantoorgym met personal trainer en sportavonden. 
  • Een wagen met een ruime cabine voor extra comfort; wij werken alleen met kwalitatief goed en modern materiaal.  
  • Je krijgt een elektrische pompwagen mee: daardoor wordt het laden en lossen een stuk gemakkelijker.  
  • Een persoonlijke behandeling; bij ons ben je een persoon en geen nummertje. 
  • Personeelsfeestjes. 
  • Vers fruit in de kantine. 
  • Alle ruimte voor eigen initiatief. 
  • Oftewel: de ideale baan! 

Dit kun je! 

  • Jij bent in het bezit van een CE-rijbewijs, geldige Code 95 en LZV-certificaat. 
  • Jij hebt relevante werkervaring. 
  • Je bent stressbestendig en flexibel. 
  • Jij hebt een representatieve houding, zowel als persoon als in het verkeer. 
  • Jij beheerst de Nederlandse taal. 

Sinds 2018 zijn wij begonnen met het monitoren van onze chauffeurs. De beste chauffeur en de beste stijger worden iedere maand beloond met een prachtige award en een cadeaubon! Het rijgedrag wordt gebaseerd op basis van een aantal criteria. Word jij de beste chauffeur bij Kivits Drunen?